sebastian holm lillelund – 2 år ago POWER TV Europas største live event m. Hav & Kamal 6. marts 2023 0 Read More
Anton Kragh Lauritzen – 2 år ago Pas Normal Studios x VELUX – Enjoy the indoors 16. februar 2023 0 Read More
karen.adler-nissen@mindshareworld.com – 3 år ago Ford Mustang Mach-E kampagne for Ford 11. marts 2022 0 Read More
line.rosenkvist@deptagency.com – 3 år ago SteelSeries – Hvordan 20 års brandhistorie gav 20% stigning i brand awareness 11. marts 2022 0 Read More
Andreas Jensby – 3 år ago Kia: Flytter markedsandele, mennesker og millioner 11. marts 2022 0 Read More
Maria Anker Andersen – 3 år ago Rollemodeller for alle – Vil du hjælpe med at skabe en fremtid med rollemodeller for alle? 8. marts 2022 0 Read More
Tina – 4 år ago Quickeliky! Nyt, nuttet digitalt påske-skrabespil skabte spilleglæde og salg 28. april 2021 0 Read More
– 5 år ago My Foundation – Development and activation of the Novo Nordisk Foundation campaign 17. februar 2020 0 Read More
Holger Wilcks – 5 år ago Life-changing careers – Development and activation of the Novo Nordisk Employer Brand 17. februar 2020 0 Read More
– 5 år ago Skønhed kommer indefra. Det samme gør godt content. Ambassadørkampagne med Pernille Rosendahl for Pfizer Danmark 17. februar 2020 0 Read More
– 5 år ago Roche: Livet med blødersygdom: Facebookside gør bløderpatienter sygt kloge 17. februar 2020 0 Read More
– 6 år ago TÆT PÅ TYSKLAND – CONTENT MARKETING DER DRIVER ENGAGEMENT & FORRETNING 26. februar 2019 0 Read More
Holger Wilcks – 6 år ago LEGO Jurassic World: Hvordan interaktiv historiefortælling førte til en global year-end top 10 placering på YouTube Ads Leaderboard 25. februar 2019 0 Read More
Holger Wilcks – 6 år ago Norwegian – taking Content Production to new heights 22. februar 2019 0 Read More
Holger Wilcks – 6 år ago eOddset TV – Der er så meget n00bs ikke forstår 13. februar 2019 0 Read More