Rasmus Keller – 4 uger ago Data-drevet marketing: Sådan personaliserer Rituals i stor skala 8. marts 2025 0 Read More
jeppe.hamming@nmic.dk – 4 uger ago MOLSLINJEN x Joachim Stender – Når Storytelling Skaber Forretning 7. marts 2025 0 Read More
dorte.soendergaard@phdmedia.com – 4 uger ago Når man venter på den nye Q6 e-tron 7. marts 2025 0 Read More
Camilla Ploug – 4 uger ago Greater Copenhagen Region – Life Quality Insurance 7. marts 2025 0 Read More
Sofie Henchel Rasmussen – 4 uger ago AdPlenty: Automatiseret skalérbar lokal markedsføring 7. marts 2025 0 Read More
Mathias Korup – 4 uger ago VillaVilla – Autentisk sommerhusinspiration øger kendskab og bookinger 7. marts 2025 0 Read More
Rasmus Skjøtt – 4 uger ago Winning Christmas: How a full-funnel strategy powered Søstrene Grene’s Christmas growth 7. marts 2025 0 Read More
Camilla Laursen – 4 uger ago Arlas opskrift på digital succes – Når efterspørgslen falder, skaber vi den selv 7. marts 2025 0 Read More
jeppe.hamming@nmic.dk – 1 år ago Molslinjen – Det betaler sig at tage MOLSLINJEN 24. marts 2024 0 Read More
Christoffer Kleding – 1 år ago Scaleup Finance – Crushing B2B sales targets through creativity, not just whitepapers 24. marts 2024 0 Read More
Anders Høgh Laursen – 1 år ago McDonald’s transformerer julekalender til strategisk salgsskabende værktøj 24. marts 2024 0 Read More
Rasmus Skjøtt – 1 år ago Predicted Lifetime value (pLTV) – How to find your best new customers 22. marts 2024 0 Read More
Bettina Lauridsen – 1 år ago Coop Medlem – 2 Mio. Medlemmer tager ikke fejl! 22. marts 2024 0 Read More
Ulrik Thyregod – 1 år ago På rette kurs i et hav af data – Scandlines sætter nye rekorder 22. marts 2024 0 Read More
Anders Høgh Laursen – 1 år ago Imerco skaber vækst gennem digital tilstedeværelse 22. marts 2024 0 Read More