Nicholai Reinseth – 2 måneder ago European Sperm Bank – Fertilitet for alle 10. marts 2025 0 Read More
mch@magnetix.dk – 2 måneder ago danbolig BoligSkøn – prisspænd uden benspænd 9. marts 2025 0 Read More
Rasmus Keller – 2 måneder ago Data-drevet marketing: Sådan personaliserer Rituals i stor skala 8. marts 2025 0 Read More
jeppe.hamming@nmic.dk – 2 måneder ago MOLSLINJEN x Joachim Stender – Når Storytelling Skaber Forretning 7. marts 2025 0 Read More
dorte.soendergaard@phdmedia.com – 2 måneder ago Når man venter på den nye Q6 e-tron 7. marts 2025 0 Read More
Camilla Ploug – 2 måneder ago Greater Copenhagen Region – Life Quality Insurance 7. marts 2025 0 Read More
Sofie Henchel Rasmussen – 2 måneder ago AdPlenty: Automatiseret skalérbar lokal markedsføring 7. marts 2025 0 Read More
Mathias Korup – 2 måneder ago VillaVilla – Autentisk sommerhusinspiration øger kendskab og bookinger 7. marts 2025 0 Read More
Rasmus Skjøtt – 2 måneder ago Winning Christmas: How a full-funnel strategy powered Søstrene Grene’s Christmas growth 7. marts 2025 0 Read More
Camilla Laursen – 2 måneder ago Arlas opskrift på digital succes – Når efterspørgslen falder, skaber vi den selv 7. marts 2025 0 Read More
jeppe.hamming@nmic.dk – 1 år ago Molslinjen – Det betaler sig at tage MOLSLINJEN 24. marts 2024 0 Read More
Christoffer Kleding – 1 år ago Scaleup Finance – Crushing B2B sales targets through creativity, not just whitepapers 24. marts 2024 0 Read More
Anders Høgh Laursen – 1 år ago McDonald’s transformerer julekalender til strategisk salgsskabende værktøj 24. marts 2024 0 Read More
Rasmus Skjøtt – 1 år ago Predicted Lifetime value (pLTV) – How to find your best new customers 22. marts 2024 0 Read More
Bettina Lauridsen – 1 år ago Coop Medlem – 2 Mio. Medlemmer tager ikke fejl! 22. marts 2024 0 Read More
Ulrik Thyregod – 1 år ago På rette kurs i et hav af data – Scandlines sætter nye rekorder 22. marts 2024 0 Read More
Anders Høgh Laursen – 1 år ago Imerco skaber vækst gennem digital tilstedeværelse 22. marts 2024 0 Read More