Street Test

Hjaltelin Stahl

for

Synoptik

Kategori :

Type :

Vinder af New Start Up Technology

SØLV VINDER

At få vakt de døde flader til live 24 timer i døgnet, og dermed være i stand til at konvertere forbipasserende til varme leads er en super interessant tanke. Mon ikke mange detailkæder kigger på Synoptik med misundelse lige nu.

Baggrund

At overføre den succesfulde online synstest til interaktive butiksvinduer, og dermed bruge butiksvinduer som stopeffekt, der kan trække kunder ind i butikkerne.

Løsning

Ny teknologi har gjort det muligt at arbejde med interaktive, trykfølsomme butiksvinduer. Det betød, at den meget succesfulde online synstest nu kan fungere på Synoptik-butikkernes vinduer, så man kan interagere med Synoptik 24/7 og få tjekket sit syn, og bestille synsprøve – alt sammen direkte på butiksruden.

Resultat

2.976 mennesker har startet Street Testen.

1.200 af dem – eller over 40% - har gennemført testen.

Og af dem har 48,7 % har klikket videre til tidsbestilling hos Synoptik.

Synoptik

Thomas Kofoed

Marketing Director

Hjaltelin Stahl

Nicolai Stahl

Creative Director

Thomas Adamsen

Senior Partner

Karl Alexander Veng

Art Director

Ingerlise Maasbøl

Senior Copywriter

Michael Venneberg

Senior Digital Project Manager

Maja Hartmann

Senior Service Director & Partner

Pål Østerud

HTML5 & Flash lead Developer

Henrik Snoer

Customer Experience Architect

Bas Meister

Digital Art Director

Lasse Vintersbølle

Creative

Watch Video