Opgaven var at designe en ny webshop der kunne løfte brugeroplevelsen og skabe øget omsætning både ved højere konverteringsrate og forøgelse af kurvstørrelsen.
Derudover skulle der iscenesættes og implementeres en række servicekoncepter, der skulle sikre en større loyalitet, således at fokus blev flyttet væk fra pris.
Fortsat skulle løsningen sikre at al data var samlet et sted med single view of data pr. kunde, i et data-warehouse, der muliggør individuel kommunikation baseret på data.
bd.dk version 2.0 er en løsning, der binder alle touch points sammen på tværs af online og offline i ét data-warehouse. Dette giver mulighed for at kommunikere i realtid på baggrund af data mining og adfærd, på tværs af samtlige digitale kanaler - og instore POS.
Fortsat giver det mulighed for at komme med anbefalinger på baggrund af data mining – altså ydelser og produkter, som kunden med stor sandsynlighed får brug for.
bd.dk er bygget som SPA (single-page-application) i Angular 2. Resultatet er en lynhurtig brugeroplevelse der slår selv de fleste native apps.
Vi fik 20% flere besøgende, sammenlignet med den bedste dag i 2016.
Vi fik 58% flere ordrer via mobiltelefoner fra første dag.
Vi øgede omsætningnen med 22,5% (januar 2017 vs. januar 2016)