B&O Play H6 Rapha Edition er over-ear hovedtelefoner designet i tæt samarbejde mellem B&O Play og det engelske luksus cykeltøj mærke Rapha.
Samarbejdet skulle give B&O Play mulighed for at komme ud i cykel specifikke kanaler.
For at promovere(/lancere) det unikke H6 produkt fra B&O Play, der er udviklet i tæt samarbejde med Rapha, blev der skabt en skræddersyet audiovisuel scroll oplevelse. I en historiefortælling, der bygger bro mellem cykelsport og lyd, går brugerne igennem de forskellige stadier en cykelrytter går igennem: Forberedelse, Cykelløb og Restitution. Ved at lade lyd, tekst, billeder og video optræde dynamisk iscenesættes hvert enkelt stadie og underbygger følelserne der går igennem rytteren. Lydsiden er bygget op af forskellige lag som bliver styret dynamisk af hvor man er i fortællingen. En forankret bund navigation der henter sin inspiration fra en klassisk cykelløbs bjerg profil, binder hele oplevelsen sammen, og hjælper samtidig med at vise hvor i oplevelsen brugeren befinder sig.
I forbindelse med lanceringen fik sitet 69.642 på 3 døgn, uden betalt media, med en gennemsnitlig besøgstid på halvandet minut.
Alle de store livstils - og cykelorienterede medier bragte samarbejdet, så brand opgaven kunne ikke være løst bedre.
Sitet har vundet FWA Desktop of the day, Awwwards Site of the day, Shortlisted for Awwwards Site of the year (ikke afsluttet endnu), og har været omtalt i flere branche medier b.la. .NET magazine og Web Design Book of Trends 2015-2016.