Seminar med guldvindere

Onsdag den 3. maj kl. 8.30 hos Dansk Annoncørforening
HVOR & HVORNÅR?

Dansk Annoncørforening inviterer til seminar med 3 guld vindere fra Danish Digital Award 2017.

Onsdag den 3. maj 2017 kl. 8.30

Dansk Annoncørforening, Nordre Fasanvej 113-115, 2000 Frederiksberg C

  • Kl 08.30 – Indtjekning & Croissanter
  • Kl 09.00 – Velkomst v/Mette Dyhr, Bestyrelsesformand i Dansk Annoncørforening
  • Kl 09.05 – Workshop med 3 vindere: Momondo, DR Koncerthuset og Mobilepay
  • Kl 11.45 –   Digitale tendenser
  • kl 12.00 –  Tak for idag
  • Kl 12.05 –  Sandwich & Netværk

Det er gratis for medlemmer af Dansk Annoncørforening og deltagere til Danish Digital Award 2017. (No Show fee er 250 kr + moms ved afbud efter 1. maj kl 12.00, hvor forplejning bestilles)

Deltager fee 250 kr + moms

TILMELDING

Det koster 250 kr + moms*  Tilmeld og betal her:  https://danishdigitalaward.dk/workshop-2017-betaling/

 

Først når betalingen er gennemført er du tilmeldt og modtager en bekræftels

*Tilmelder du dig medlem eller som deltager til DDA, er det gratis. Der skal du tilmelde dig til mia@annoncoer.dk. (No Show fee er 250 kr + moms ved afbud efter 1. maj kl 12.00, hvor forplejning bestilles)

MOMONDO’S “THE DNA JOURNEY”

 

 

 

Virksomhed: Momondo
Bureau: &Co.
Vundet guld i: Social Content + Social Conversation + Advertising & Activation

 

Juryen sagde: En meget enig jury tildeler Guld til The DNA Journey fordi kampagnen uden sammenligning i en dansk sammenhæng har skabt samtaler som ikke alene nåede bredt ud, men også dybt ned i samtalerne omkring middagsbordet og i sociale medier. Kampagnen bryder med stereotype rejsekampagner, der viser eksotiske feriemål, og kobler sig i stedet op på en højaktuel samfundsdebat, men uden at miste kontakten til Momondos raison d’etre, som handler om at give folk lyst til at rejse. Kampagnen har startet en samtale, som Momondo vil kunne bygge videre på i mange år fremover, og vi ser frem til at se, hvordan samtalen kan udvikle sig!

MOBILEPAY’S “WESHARE”

 

 

 

Virksomhed: Mobilepay
Bureau: Hello Group
Vundet guld i: Mobile + Innovation  – Established Companies

 

Juryen sagde: En oplagt lillebror til Mobile Pay, ja – men sindsygt godt eksekveret. Og den sociale indsigt i, at det gavner alle at forskyde ansvaret for opkrævningen fra en af vennerne til en udenforstående rationel robot, er spot on. Danske Bank beviser her endnu en gang, hvordan man kan flytte sit brand gennem relevant ’gimmickfri’ innovation inden for kernen. Godt gået.

DR KONCERTSHUSET’S : “SALG AF OPLEVELSER”

 

 

Virksomhed: DR Koncerthuset
Bureau: THINK
Vundet guld i: Design

 

Juryen sagde: Der er for alvor bygget bro mellem det emotionelle og det
rationelle idet der her er skabt et komplet univers, som
tager de besøgende ud af browseren og ind i
koncerthuset. Koblingen til det fysiske rum, genbrugen af
væggenes unikke mønstre og muliggørelsen af at kunne
markedsføre hver enkelt koncert på koncertens egne
præmisser er ganske enkelt unikt. Det er en nærmest
musikalsk oplevelse, som drager brugerne ind i et farverigt
brand, der på legende vis håndterer alt fra metal til klassisk
ensemble.