“Juryen er rygraden i DDA”

… at den så repræsenterer den absolutte top af branchen, med en overvægt af annoncører
gør kun den videre proces endnu mere interessant.

 

Kim Jong Andersen

Juryformand

Kim Jong Andersen, Juryformand i Danish Digital Awards. Digital og kreativ strateg, headhunter, mad- og filmanmelder, underviser, foredragsholder og blogger.

Kim har arbejdet på både reklamebureauer og digitale bureauer i næsten to årtier for en lang række kendte brands. Har drevet egen konsulentvirksomhed indtil efteråret 2017, hvor Kim tiltrådte stillingen som Director, Strategy & Customer i EYs Advisory Services. Her rådgiver han virksomheder indenfor den markedsvendte del af den digitale transformation. Underviser i digital strategi på CBS, KEA og DJMX. Sidder med i adskillige Advisory Boards, blandt andet Creative North.

Kim hjælper dig med valg af kategorier.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med hvilke kategorier du kan sende ind. Du kan kontakte mig pr. mail eller telefon.

Kontakt Kim på Kim.J.Andersen@dk.ey.com eller mobil 27 79 22 14

Simon Ryhede

Global Digital Director Momondo

Kategorier:

PURPOSE & IMPACT

Jurymedlemmer:

Ulrik Juul
Creative Director , LEGO / CMA, Global Campaigns, LEGO System

Sofie Svarre
Head of Insight & Strategy , Advance

Brian Carlson
Partner & Client Service Director, Klausen&Partners

Thomas Kolster
Director, Goodvertising

René Westendahl
Managing Director, Carat Denmark

Sandra Moe Nissen
Consumer Communication Manager, Royal Unibrew

Thomas Adamsen
CCO & Senior Partner, Hjaltelin Stahl

Ida Kinch
Lead Creative Director, Apple

Carina Gyring
Customer Marketing Manager - Nordics, Diageo

Mads Cramer

Head of Brand and Content Saxo Bank

Kategorier:

PR

Jurymedlemmer:

Jan Simonsen
CMO, IBM Nordic

Peter Ankerstjerne
CMO, ISS

Lajs Kaznelson Stokholm
Nordic PR & Marketing Director, Pandora

Charlotte Ejstrup Krogh-Jensen
Head of Marketingchef, Tryg

Søren Christensen
Client Service Director/Partner, Robert/Boisen

Frederik Juul
Director, Kommunikationsbureauet KBH

Kirsten Dinesen
Direktør, Frontpage Kommunikation & PR

Mads Byder
Owner, Help PR & Kommunikation

Bo Falsig
Partner / CEO, Kompas Kommunikation

Om Mads Bang Cramer

Mads Bang Cramer er Head of Branding & Content hos Saxo Bank, hvor han sidder med ansvaret for virksomhedens indholdsproduktion og brandaktiviteter til alle ejede og betalte kanaler. Mads har de seneste 7 år arbejdet med content og digital marketing særligt indenfor den finansielle sektor, og med hans seneste stilling som Digital & Commercial Director fra PR bureauet Geelmuyden Kiese er hans interesse og kompetencer sammenspillet mellem det jounalistiske og kommercielle indhold.

Hvorfor Danish Digital Award?

Den digitale udvikling er kommet for at blive, og jeg er optaget af, hvordan virksomheder og bureauer udnytter nye platforme og digitale muligheder til at udtrykke sig. DDA er bestemt et positivt bidrag i den forbindelse, og noget jeg selv har brugt, når jeg manglede inspiration. Vi har brug for at hylde hinanden for de digitale færdigheder og resultater vi skaber omkring komunkation og marketing, og DDA’en er den helt rette award til dette.

Hvorfor er jeg med i Danish Digital Award?

Jeg har et ben i hver lejr. Jeg er optaget af digital markedsføring, og den målbare værdi den skaber, men også, hvilken troværdig stemme PR har når det kommer til digital omtale. Jeg glæder mig til at bidrage med denne indsigt i juryarbejdet i målet om at finde den helt rette vinder til PR kategorien.

Mads Jensen

CCO Søstrene Grene

Kategorier:

E-COMMERCE B2C + B2B, MOBILE

Jurymedlemmer:

Morten Storm
Head of eCommerce & Self-Service, 3

Kim Ville
E-commerce Director, Boozt

Peter B. Kreilgaard
Head of Marketing, Coop

Brian Andersen
Head of Ecommerce, Matas

Peter Gregersen
Senior User Experience Specialist, MobilePay

Carsten Borup
Nordic Product Marketing Manager, Nets

Kent Stephan Jensen
Partner, Boye & Spellerberg

Esben Trier
Partner, Firestarters

Christian Ruud
Partner, Pentia

Thomas Michael Kolster
Director Design & Creation, Danfoss

Om Mads Jensen

Mads Jensen er CCO hos Søstrene Grene, hvor han sidder med det internationale ansvar for virksomhedens markedsføring, kommunikation og PR og er bestyrelsesmedlem i E-commerce bureauet No Zebra. Mads har de seneste 10 år arbejdet indgående med kommercielle aktiviteter i detailhandlen og fokuseret på at skabe vedvarende forretningsudvikling gennem et ufravigeligt fokus på at etablere stærke kunderelationer og tidssvarende digital platforme

Hvorfor Danish Digital Award?

DDA bidrager med noget rigtig positivt i forhold til at præge den digitale udvikling og anerkende de organisationer der går forrest. Ambitionsniveauet for DDA er enormt stort og personligt tror jeg, at man netop flytter grænser når drømmene flyver højt. Derfor er jeg glad for, og stolt over, at kunne bidrage med mine kompetencer og erfaring i den vigtige digitale dialog.

Hvorfor er jeg med i Danish Digital Award?

Forhåbentligt fordi Dansk Annoncørforening finder min profil interessant og relevant i forhold at kunne præge udviklingen inden for digitalisering. Jeg arbejder aktivt henimod at markedsføring skal være på kundernes præmisser, og mener at vi som branche skal gøre op alt det spamkommunikation der eksisterer. I min verden er det en forkert måde at anskue salg, som snarere skaber negativ værdi end fordrer positiv forretningsudvikling. Lad os vise, hvordan salget øges markant ved i stedet at berige modtagerne. Det er både mere langtidsholdbart og kan samtidig hjælpe til at skabe et andet syn på, hvad markedsføring er.

Christina Tønnesen

CEO Mensch

Kategorier:

SOCIAL - SINGLE CONTENT

Jurymedlemmer:

Mulle Juul Korsholm
Head of Campaigns, Folkekirkens Nødhjælp

Thomas Hvidt
Head of Digital Channels, Carlsberg Danmark

Frederik Qvitzau
Digital & Social Media Brand Manager , McDonald's

Peter Jurland
Marketing Manager, Opel Danmark

Kenneth Christiansen
Head og Marketing, SAS

Nikolaj Ledet
Marketing Manager , Toyota

Eskil Busck
Digital Director, DDB Copenhagen

Olga Bastian
Executive creative director, We Love People

Nicolai Wichmann
Direktør, Frankly Web

Jakob Stigler
Co-Founder, Mano

Mikkel Lind
Direktør, TDC Group Brand, CSR & Marketing Strategy, TDC Group

Om Christina Tønnesen

Christina Tønnesen er, udover sin rolle som managing partner på Mensch, ansvarlig for at lede og udvikle strategiske og kreative processer med stærke resultater. Christina er uddannet strategisk planner og har en særlig indsigt i forbrugernes beslutningsprocesser. Christina Tønnesen elsker at dykke dybt i data, og finde relevante indsigter der kan inspirere kreative processer og forretningsmæssig udvikling

Hvorfor Danish Digital Award?

DDA er en anledning til at sammenholde og rangordne mange hundrede stykker arbejder, og derigennem etablere en standard for, hvad der er godt.

DDA skaber stor inspiration, og giver mulighed for at anerkende og hylde godt arbejde, som ellers kunne være blevet overset.

Hvorfor er jeg med i Danish Digital Award?

Jeg finder det dybt inspirerende, at få indblik i andre cases og se en masse forskellige kreative og innovative løsninger. Jeg har en klar holdning til, hvad der er godt, og jeg vil gerne være med til at finde branchens bedste arbejde, så det kan fremhæves og folkene bag kan blive anerkendt for deres præstation.

Ralf Lodberg

CCO & Partner Advice

Kategorier:

INNOVATION - ESTABLISHED / BRANDS, INNOVATION - STARTUPS

Jurymedlemmer:

Morten Nørremølle
Marketing Director, Canon

Elizabeth Fjellerup
Marketing Director, Nordea

Martin Majlund
COO, Sky.Garden

Thomas Koefoed
Marketing Director, Synoptik

Klavs Thorbek
Marketingchef, Santander

Michael Gamst
Marketingchef, Telenor

Frederik Zoega
Digital Director, Kunde & Co

Ralf Sohl
Partner, Umwelt

Jacob Langemark
CEO, Hello Group

Kristoffer de Hemmer Hamborg
Direktør for e-business og digital vækst, Semler

Klaus Silberbauer
Partner, THINK

Om Ralf Lodberg

Ralf er CCO og partner i Advice og har været med til at bygge bureauet op fra 15 til 120 medarbejdere i et stærkt fokus på strategisk funderede løsninger, som er digitale i kernen og kreative i eksekveringen. Udover sin ledelsesmæssige rolle er Ralf meget aktivt involveret i en række af bureauets kunder og brænder for fagligheden og den stærke løsning. Udgangspunkt for Ralf har altid været brandet og det forretningsstrategiske potentiale, og hver dag jagter han ’magic connections’, hvor brand, business og customer experience går op i en højere enhed.

Hvorfor Danish Digital Award?

DDA er en vigtig begivenhed fordi den samler en masse kloge hoveder og alt det bedste arbejde her i landet. Det er vigtigt, hvis vi som nation vil bygge videre på den opmærksomhed udlandet har fået på det kreative og digitale Danmark. Den helt store styrke i DDA er, at fokus helt naturligt er på digitale løsninger og samtidig stærkt orienteret omkring det gode content. Det er ikke et enten-eller. Og den diskussion er vigtig at løfte i markedet.

Hvorfor er jeg med i Danish Digital Award?

Det er fantastisk at få lov til at sætte sig om et bord med nogle af ens dygtigste konkurrenter og tilsvarende knivskarpe ansvarlige for de mest interessante brands og drøfte, hvad godt arbejde er lige nu. Det er så stærkt, at det kan foregå uden territorie-afpisning og dagsordner. Det er et privilegium, jeg ikke ville være foruden.

Stephanie Illgner

Global Marketing Director Core Beer Carlsberg Group

Kategorier:

BRAND ACTIVATION

Jurymedlemmer:

Rikke Gransøe-Lange
Group Marketing Director, DFDS

Brian Andersen
Senior Director Digital, Jabra

Lise Block Thomsen
Marketingdirektør, Magasin

Jens Bjørn Koustrup Nielsen
Managing Director & Partner, Agency Spring

Thomas Brandt
CEO, Bates

Thomas Bjerg
CEO, Very Patchwork

Christian Strand
Managing Director, Marvelous

Jesper Laumand
Managing Director Nordics, Oath

Jacob Holst Mouritzen
Communication Director, Mindshare

Pernille Hyldgaard
Director of Global Marketing & Media Activation, Coloplast

Christer Andersen
Vice President, Group Marketing, Scandlines Danmark

Om Stephanie Illgner

 

Stephanie har 20 års erfaring med strategisk brand management og lederskab fra førende internationale FMCG virksomheder – i dag som Global Marketing Director hos Carlsberg.

Danish Digital Award giver mig som jurymedlem muligheden for at fordybe mig i mange spændende cases og sparre med nogle inspirerende mennesker.

 

Hvorfor Danish Digital Award?

Digital kommunikation har en voksende betydning for vores kunder og forbrugere og derfor os annoncører. Som annoncører skal vi i dag møde vore kunder hvor de kan involvere sig og være med til at skabe indhold og spændende oplevelser.

 

Hvorfor er jeg med i Danish Digital Award?

Med mine mange års erfaring med strategisk brand management fra førende internationale FMCG virksomheder som Ferrero, Coca-Cola, Royal Unibrew og Carlsberg har jeg en dybt forståelse for hvad der gør en forskel hos forbrugerne.

Eva Lundgren

Head of Marketing Spies

Kategorier:

MARKETING CAMPAIGNS

Jurymedlemmer:

Jakob Møllmann
Nordic Digital Manager, Coca-Cola Nordic

Nanna Vejgaard
Digital Marketing Manager, Copenhagen Airports

Sofia Helgstrand
Deputy Marketing Manager, Ikea

Lars Hørlyck Christensen
Marketing Director, Kims

Eva Lundgren
Head of Marketing, Spies

Lars Bo Christiansen
CMO, Stryhns

Miriam Plon Sauer
Strategisk direktør & Partner, Another

Morten Grubak
Creative Director, VICE

Petter Pablo Sommerfelt-Venegas
CEO, Partner , Zupa

Louise Klüwer
Digital chef, TV 2 Creative, TV2

Ronni Madsen
VP, M2 Film

Michael Rud
Senior Digital Concept Developer & Copywriter, Subsero

Om Eva Lundgren

Eva Lundgren sidder som Head of Marketing i Spies A/S og som Head of Marketing Effectiveness and Planning i Thomas Cook Northern Europe. Eva har været med til at digitalise en branche som for bare 15 år siden bestod af fysiske butikker og tonsvis af printede kataloger tiI i dag at være stort set 100% digitaliseret. Eva har over de seneste par år vundet adskillige internationale awards for digitale kampagner indenfor især activation og integrated campaigns.

Hvorfor Danish Digital Award?

DDA er en vigtig del i opgaven med at sprede viden og inspiration på tværs af brancher og virksomheder, og jeg synes det er interessant at vægten især ligger på den digitale udvikling i virksomhederne. Med DDA sættes der ekstra fokus på de virksomheder som er dygtigst til at benytte de digitale muligheder i målet med at løse en strategisk opgave, og som har gjort sig ekstra umage for at være relevante og nyskabende overfor kunderne og på den måde differentierer sig fra de øvrige virksomheder på markedet.

Hvorfor er jeg med i Danish Digital Award?

Forhåbentlig fordi jeg kan bidrage med mine erfaringer fra digitale kampagner som ligger lidt udenfor det vanlige, og fordi jeg lægger vægt på at løfte ambitionsniveauet, og formodentlig fordi jeg alligevel kæfter op med en udtalt holdning til det meste i rigtig mange sammenhænge…

Jeg vil rigtig gerne være med til at løfte niveauet for markedsføring generelt i Danmark og prøve at udfordre virksomhederne til at f.eks. taktisk kommunikation også kan være af høj kvalitet – især hvis man tager de digitale muligheder i brug. Samtidig så har jeg den største forståelse for alle de konkrete hindringer og udfordringer som møder de ansvarlige i virksomhederne til dagligt, og som gør at det kan være ekstra bemærkelsesværdigt når nytænkning og særligt godt udførte initiativer lykkes.

Jeg glæder mig rigtig meget til endnu en god diskussion i jury-grupperne om hvad der godt, bedre og bedst.

 

Stine Kalmer Jørgensen

Afdelingsdirektør, Design & Brugeroplevelser, Digital & Marketing Nykredit

Kategorier:

EFFECTIVENESS

Jurymedlemmer:

Michael Rahbek
Head of Private Label, Dagrofa

Maria Gry Henriksen
Vice President Marketing, DSB

Frederik Ôstbye
Head of Digital Transformation, Grundfoss

Michael Stein
Marketing Chef, Volkswagen

Bo Damgaard
CEO, OMD

Anna Lindqvist
Nordic Marketing Manager, NESCAFÉ

Mikkel Andreas Heideby
CCO & co-owner, Sunrise

Trine Fabienke
Digital Marketing Programs Manager , GN Store Nord

Christian Orry Andersen
Group Digital Experience Director, Brandhouse

Om Stine Kalmer Jørgensen

Stine har 18 års erfaring med digital forretningsudvikling og lederskab fra forskellige sektorer – i dag som Afdelingsdirektør, Design & Brugeroplevelser i Nykredit.

Sammen med sit team af service- og digitale designere arbejder Stine mod at levere de mest effektive, engagerende og innovative digitale kundeoplevelser i en af Danmarks førende leverandører af finansielle tjenesteydelser.

Stine har en god forståelse for de konkrete udfordringer som opleves i virksomhederne, når nytænkning skal forankres, digitalisering udnyttes og implementering lykkes.

Hvorfor Danish Digital Award?

Danish Digital Award giver mig muligheden for at løfte blikket og blive inspireret af de mange spændende cases og netværke med nogle visionære mennesker, der får energi af med de samme udfordring som jeg.

Hvorfor er jeg med i Danish Digital Award?

Danish Digital Award er et vigtigt element i det samlede danske digitale landskab og stedet, hvor det seje træk belønnes.

Jeg deltager, fordi det er det rigtige forum at dele ideer, resultater og sprede viden og inspiration på tværs af brancher og virksomheder.

Jeg har været med siden ”det der e-handel” blev overladt til yngste fuldmægtig til nu, hvor digitalisering er et integreret element i enhver forretningsstrategisk diskussion, og jeg glæder mig hvert år til jury-diskussionerne, festen og de skulderklap, der gives der.

Peter Tranberg

Head of Digital Marketing & Brand Activation Yousee

Kategorier:

DATA & MARKETING AUTOMATION

Jurymedlemmer:

Thomas Heilskov
Director, Global Head og Digital, Arla Foods

Dorthe Krogh Jensen
Vice President, Head of Marketing and Customer Engagement, Wealth Management, Danske Bank

Jesper Thyssen
Head of Digital Marketing, Danske Licens Spil

Bjarke Mads Sejersen
Ecommerce Manager, Saintgobain

Kim Olesen
General Manager, Unibet

Kristoffer Finsteen Gjødvad
Senior Director Retail Marketing, William Demant

Jon Voetmann
Strategy Director, Adnuvo

Andreas B. Iversen
Managing Director, Charlie Charlie Tango

Rikke Clausen
Partner, Magnetix

Christian Fjeldsøe
Senior Director, Velux

Om Peter Tranberg

Peter Tranberg er afdelingsdirektør i YouSee, med ansvaret for den digitale markedsføring og brand activation. Med 20 års erfaring inden for digital kommunikation og markedsføring, både på bureau- og annoncørsiden, samt for en lang række internationale virksomheder – er Peter en branchens erfarne kræfter.

Da jeg fik muligheden for at engagere mig endnu mere i arbejdet omkring Danish Digital Award (DDA), sprang jeg til med det samme! For mig at se, spiller DDA en vigtig rolle i at løfte hele den samlede danske indsats når det kommer til udnyttelsen af de digitale kanaler. Med en af verdens bedst udbyggede digitale infrastrukturer, har Danmark gode forudsætninger for at indtage en førende position når det kommer til integrationen af de digitale kanaler, i alle dele af forretningen. Og det er netop gennem denne integration, at vi skaber de bedst mulige vækstbetingelser for vores virksomheder fremover.

Lad os derfor arbejde målrettet mod at sikre denne udvikling; ved at dele og anerkende de gode indsatser, ved at inspirere hinanden og ved at lære af hinanden! Onwards!

 

Hvorfor Danish Digital Award?

Jeg ser Danish Digital Awards (DDA) som et kærkommen tiltag for alle der bevæger sig i og omkring de digitale kanaler til hverdag. Hvad enten det er som annoncør, som producent, som forbruger eller en hvilken som helst kombination af disse.
For med DDA, har Danmark fået en platform, hvor annoncører og bureauer har fået lejlighed til mere end blot at fremvise årets værker. Vi har med DDA fået det rum jeg mener vi har manglet. Et sted hvor vi på tværs af brancher/annoncører og bureauer, har mulighed for at få en dybdegående dialog omkring kvaliteten af produktionerne, kompetenceniveauer samt evnen til at se, forstå og leve op til forbrugernes forventninger – Fra strategi over kreativitet og eksekvering for til sidst at stå med resultatet.
Og når alle omkring bordet får en sådan indsigt, så går vi derfra med inspirationen og værktøjerne til at gøre vores arbejde endnu bedre, til at drive udviklingen og anvendelsen af de digitale muligheder i Danmark og til at sikre dansk erhvervsliv og danske organisationers konkurrenceevne fremover.

Hvorfor er jeg med i Danish Digital Award?

Godt spørgsmål!
Selvom det i dag er stort set umuligt at tale forretning, markedsføring og kommunikation, uden at forholde sig til brugen af de digitale kanaler, så er det jo faktisk ikke så længe siden, at verden så helt anderledes ud.
Det til trods, er det i gruppen af digitale professionelle, kun forbeholdt de færreste af, at have udbragt en skål da Danmark vandt EM i ’92, at have bygget og optimeret sites til Netscape, eller at have søgt information på nettet via Altavista.
Men dem der har, har været med på noget af en rejse. Fra ’de digitale’ blev placeret i kosteskab, så man kunne tage den frem i ny og næ, for at fortælle omverdenen, at man var med helt fremme i bussen, uden nogen reel intention om at bruge disse ’tosser med et modem’. Til i dag, hvor ingen ved sine sansers fulde fem vil anfægte, at de digitale kanaler er kernen i enhver form for interaktion med forbrugerne.
Disse digitale dinosaurer, der har været med fra starten, har måske mere end nogle andre lært på den hårde måde, at vinderformularen ligger i nytænkning, integration og åbenhed. At det ikke handler om enten/eller men måske lige så meget om ’noget helt tredje’. At alle ved hvordan verden så ud i går, men ingen ved hvordan den ser ud i morgen.

Måske er det fordi jeg er én af dem, at jeg er med i DDA? Eller måske bare fordi jeg i en alder af fyrre år og med stærkt vigende hårgrænse stadig har den røde hårfarve intakt?

Uanset hvad, er jeg bare glad for, at få muligheden for at bidrage med min del. Og jeg lover at gøre mit bedste!

Mads Fuhr

Digital Director AKQA

Kategorier:

DESIGN, WEBSITE - CORPORATE OR PUBLIC, WEBSITES - MICROSITES

Jurymedlemmer:

Tim Kongsbach
Online Manager, EDC

Lars Lytton Kejser
Country Manager, Episerver

Michael Rying
Online & Brand Director, Lakrids by Johan Bülow

Benedikte Larsen
Head of Digital Communications, Novo Nordisk

Agnette Sylvest
Head of Digital Media, Visit Denmark

Mathias Nick Andersen
Head of Digital Excellence, Falck

Thomas Busk
CEO & Partner, 1508

Mikkel Olesen
Client Director, Creuna

Thomas Sofienberg
CEO & Partner, Dwarf

Asbjørn Poulsen
CEO, MagicPeopleVodooPeople

Angel Kirkegaard
Head of UX & Strategy, Cabana

Jeppe Kruse
Director, User Experience, Spring/Summer

Om Mads Fuhr

Mads Fuhr arbejder som Digital Director i verdens mest prisvindende design- og innovationsbureau, AKQA. I det danske kontor sidder han i ledelsesgruppen med delt ansvar for både salg, forretningsudvikling, strategisk kunderådgivning m.m. Han har de sidst 16 år helliget sig arbejdet med at forstå, udtænke, skabe og lancere autentiske løsninger for mere end 90 forskellige virksomheder i over 15 lande – alt fra startups, C20 til Fortune500 virksomheder. Med et hands-on teknisk fundament, et kreativt sind og en indgående forretningsforståelse, opererer han således i krydsfeltet mellem data, marketing, experience og teknologi. Altid med øje for den ultimativt bedste kundeoplevelse.

 

Hvorfor Danish Digital Award?

DDA har efterhånden udviklet sig til at være ”the” award show i Danmark, når det kommer til digitale projekter, kampagner, platforme, og løsninger. Med et kontinuerligt fokus og en velfortjent anerkendelse af de allerbedste digitale løsninger i markedet, hylder DDA således både den kreative eksekvering, den intelligente implementering, de æstetiske løsninger og de mest effektfulde kampagner. Men ligeså vigtigt så hylder vi også det langvarige og – ofte – mere usynlige arbejde og investering, der ligger i at skabe en reel digital (marketing) transformation for sin virksomhed igennem et fokus på både organisation, mennesker og teknologi. Det stiller meget høje krav og det arbejde fortjener at komme frem i lyset og blive vist til inspiration for andre, hvis Danmark også skal være aktuelle og konkurrencedygtige om fem eller ti år.

 

Hvorfor er jeg med i Danish Digital Award?

Først og fremmest fordi det er pisse sjovt! Det er et underholdende, udfordrende, og inspirerende arbejde, som jeg nyder at tage del i og bidrage til. Derfor er jeg utrolig glad og stolt af at få æren af endnu et år som jurygruppeformand såvel som medlem af Danish Digital Awards advisory board. Vi må aldrig miste det fremadskuende, eksperimenterende og energiske mind-set der skal til for at lykkes – også i morgen. Hvis man ønsker at være aktuel, relevant og være med til at definere fremfor at adaptere, så er der en række parametre som bør opfyldes, heriblandt nysgerrighed, tro, evne, kreativitet og mod. I min optik så er DDA med til at bevare- og fremhæve det faglige fokus på disse og andre emner ved helt konkret at vise løsninger og cases der eksemplificerer dette. Samtidig så samler vi dansk erhvervsliv og dets samarbejdspartnere i et inspirerende og aktuelt show, hvor det bedste digitale arbejde hyldes. What’s not to like!

 

Michala Svane

Vice President Sales & Marketing Tivoli

Kategorier:

SOCIAL – CONTINUOUS CONTENT

Jurymedlemmer:

Lise Villefrance
Teamleder for Loyalitet & Marketing, ASE

Terese Lund Johannesen
Head of Marketing, Codan

Kirstine Bernes
Marketing Manager, Interflora

Lars Silberbauer
Senior Global Director, Lego

Morten Saxnæs
Head of brand activation and social, &Co

Susanne Lund
CEO, Konstellation & Republica

Lars Samuelsen
Digital Director, Uncle Grey

Anders Christiansen
Strategic Director, Envision

Christian Uhl
Head of content Strategy, Wunderman

Sune Nielsen
Head of Agency, Google

Om Michala Svane

Michala Svane sidder som Vice President of Sales and Marketing i Tivoli, med ansvar for en afdeling på 27 medarbejdere og Tivolis produktudvikling, kampagner, salgsstrategi og de sociale- og digitale kanaler.
Michala har arbejdet med digital forretningsudvikling i mere end 15 år og har vundet en række priser for sit arbejde med bl.a. omnichannel og digitalisering.

Hvorfor Danish Digital Award?

Med DDA får vi lov at hylde dem, der år efter år løfter barren for, hvordan de digitale kanaler kan indgå som en uundværlig spiller i firmaets marketingmix – ikke bare som et add-on eller en enkeltstående gimmick, men med afgørende målrettede indsatser, der skaber konverteringer og forretning.
Især med de sociale kanaler ser vi i disse år stærke eksempler på, hvordan virksomheder interagerer og involverer deres (potentielle) kunder og derved skaber nye indsigter og muligheder for vækst og loyalitet.
I en verden, hvor vi både som annoncører eller bureau, er hurtigt videre med arbejdet med den næste kampagne, er det befriende at tage sig tid til at sætte lys på dygtige menneskers arbejde og lære fra de bedste. Det er med til at løfte os både som branche og som fagfolk.

Hvorfor er jeg med i Danish Digital Award?

Jeg nyder at være i selskab med dygtige mennesker, som man altid finder i DDA-juryen og så lærer jeg rigtig meget af de mange gode cases, der bliver indstillet og efterfølgende drøftet i juryen. Det er som om at være på en intensiv marketing-bootcamp, der sikrer, at man selv holder sin faglige værktøjskasse ajour.
Derudover uddeler jeg gerne kærlige spark over skinnebenet til dem, der ikke har et klart forretningsmæssigt formål med deres content og tilstedeværelse på digitale og sociale kanaler.
Og nå ja.. så plejer det at være en ret hyggelig fest 🙂